loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 589 دوشنبه 20 دی 1389 نظرات (0)



-----------------------------------

نتایج پی پی وی تی ان ای جنسیس 2011:

نخستین پی پی وی كمپانی TNA در سال 2011 میلادی یكی از زیباترین پی پی وی های تاریخ بود. پی پی وی جنسیس بامداد دوشنبه به وقت ایران و یكشنبه شب به وقت ایالات متحده در شهر اورلاندو، فلوریدا برگزار شد و ساعاتی پیش به پایان رسید. در این پی پی وی شاهد مسابقات فوق العاده زیبایی بودیم و هم كمپانی TNA یك سورپرایز هم برای طرفداران خود داشت و آن چیزی نبود جز حضور مت هاردی سوپراستار سابق كمپانی WWE در این كمپانی كه همه را شوكه كرد. با هم نتایج مسابقات برگزار شده را مرور كوتاهی می كنیم:

مسابقه اول: جی لیتال در مقابل كازاریان

اولین مسابقه بر سر كمربند ایكس دیویژن جی لیتال برگزار شد. بازی آغاز می شود و كازاریان به بیرون از رینگ برای فرار از دست جی لیتال رفته است اما لیتال او را گرفت و شروع به زدن ضرباتی به وی كرد. كازاریان باز هم ضرباتی از لیتال می خورد و از رینگ فرار كرد كه لیتال با یك پرش بلند روی وی، او را به روی زمین انداخت. حالا كازاریان برای زدن لیتال اقدام می كند كه لیتال با زدن یك مونسالت از وی پذیرایی می كند. در گوشه رینگ دو استار با هم درگیر هستند كه در این بین كازاریان بهتر كار می كند. كازاریان یك كلوسلاین به لیتال می زند و برای كاور می رود كه موفق نیست. حالا یك دی دی تی از كازاریان و كاور اما باز هم لیتال برگشت. در این لحظه كازاریان با تمسخر یك سیلی به لیتال می زند كه لیتال به شدت عصبانی شد و وی را زد. حالا در حالی كه لیتال در حال بالا رفتن از طناب ها بود كازاریان مانع می شود و یك تومب استون را روی لیتال اجرا می كند و برنده بازی و قهرمان جدید می شود.

برنده مسابقه و قهرمان جدید: كازاریان

مسابقه دوم: مدیسون راین در مقابل میكی جیمز

این بازی بر سر كمربند قهرمانی دیواها ناك اوت برگزار شد. بازی آغاز می شود و در ابتدا میكی جیمز بهتر كار می كند. در ادامه هر دو انواع فن های خود را بر روی هم اجرا كردند و راین در هر دقیقه به داور اعتراض می كند. جیمز سابمیشن را روی راین انجام می دهد اما راین موفق به بیرون آمدن از آن شد. حالا راین كنترل بازی را در دست می گیرد و جیمز سعی می كند به بازی برگردد اما موفق نیست. در این لحظه راین یك لگد و سپس هند پانچ را بر روی میكی جیمز اجرا می كند و پس از پین، برنده بازی می شود تا هم چنان قهرمان باقی بماند.

برنده مسابقه: مدیسون راین

مسابقه سوم: تیم موتور سیتی ماشین گانز در مقابل تیم بیر مانی

این بازی بر سر كمربند قهرمانی تگ تیم برگزار شد. بازی آغاز می شود و الكس شلی و رابرت رود با هم درگیر می شوند كه شلی موفق تر عمل می كند. تیم موتور سیتی بهتر كار می كند و با كار كردن و تگ تیم های سریع بر روی رود و بیرمانی كنترل بازی را در دست دارد. اما در ادامه بیرمانی به بازی برگشت و استورم، شلی را مورد حمله قرار می دهد. تیم بیرمانی روی الكس شلی كار می كنند و اجازه حركت اضافی به او نمی دهند. حالا بیرمانی به صورت دو نفره DWI را روی شلی اجرا می كنند اما در كاور موفق نیستند. در ادامه رابرت رود باز هم یك دی دابلیو آی دوم را روی شلی اجرا می كند و پس از كاور برنده بازی و قهرمان جدید كمربند تگ تیم می شوند.

برنده مسابقه و قهرمان جدید: بیر مانی

مسابقه چهارم: بالی ری در مقابل برادر دیوان

این بازی بر سر كمربندی برگزار نشد. بازی آغاز می شود و دو استار در بیرون از رینگ با هم درگیر می شوند و پس از چند دقیقه با وارد شدن به رینگ بازی به صورت رسمی شروع می شود. ری به دیوان پیشنهاد صلح می دهد اما دیوان معطل نمی كند و باز هم به او حمله می كند و دوباره ری از دست او به بیرون رینگ فرار می كند و حالا به دیوان از پشت حمله می كند. درگیری این دو به میان تماشاگران كشیده شده است و داور هم در حال شمارش برای ورود دو كشتی گیر به رینگ است. بالاخره دو كشتی گیر در آخرین شمارش های داور خود را به رینگ رساندند. در رینگ ری بهتر كار می كند و شروع به زدن دیوان می كند. حالا دیوان ضربه ای به ری می زند و هر دو بر روی زمین می افتند كه در این بین دیوان برای كاور می رود اما ری كیك اوت می كند. در ادامه ری یك سوپلكس اجرا می كند و زنجیری را برمی دارد تا به دیوان حمله كند اما دیوان زنجیر او را می گیرد و با آن به او یك ضربه می زند. در این لحظه بازی DQ اعلام می شود و ری برنده بازی می شود. در پایان بازی باز هم این دو استار با هم درگیر می شوند كه در حالی كه داوران در حال جدا كردن بودند، ری یك ضربه به جای ممنوعه دیوان می زند و فرار می كند.

برنده مسابقه: بالی ری

مسابقه پنجم: داگلاس ویلیامز در مقابل ابیس

این بازی بر سر كمربند قهرمانی تلویژن برگزار شد. بازی كوتاهی بود. حالا بازی آغاز می شود و دو استار با هم درگیر می شوند كه در این بین ابیس موفق تر است. حالا یك اسكاپ اسلم از آبیس و رول آپ از او ، اما موفق نیست و ویلیامز به بازی برمی گردد. حالا بیگ بوت از آبی روی ویلیامز اجرا می شود. در ادامه آبیس یك چوك اسلم به ویلیامز زد و برای كاور رفت اما موفق نبود. حالا در این لحظه ای اج استایلز در بازی دخالت می كند و وارد رینگ می شود و فینیشر خودش را بر روی ویلیامز اجرا می كند. آبیس كه در حال خروج از رینگ بود، به رینگ برگشت و ویلیامز را كاور كرد و توانست ضمن برنده شدن در بازی قهرمانی جدید كمربند فوق تلویژن شود.

برنده مسابقه و قهرمان جدید: ابیس

در بك استیج RVD و اریك بیشاف در حال صحبت كردن با یكدیگر هستند. راب ون دام می گوید: بازی امشب با جف هاردی را به من واگذار كن و بگذار من بازی كنم. در ادامه بیشاف گفت: تو هاردی را میخوای؟ آر وی دی جوب مثبت داد و بیشاف به او گفت: برو تو رینگ منتظرت است ...! در این جا آر وی دی وارد رینگ می شود و منتظر حریف خود است. در این لحظه مت هاردی استار سابق كمپانی WWE با استقبال تماشاگران و البته مدل موهای جدید و عجیب وارد رینگ می شود.


مسابقه ششم: راب ون دام در مقابل مت هاردی

بازی آغاز می شود. در ابتدا دو استار صحبتی می كنند و سپس هاردی بازی را در دست می گیرد و نك بریكر قوی را روی آر وی دی اجرا كرد. در ادامه دو استار در بیرون رینگ با هم درگیر می شوند كه ون دام، هاردی را بر روی زمین می كوبد. در ادامه بازی كاملا برابر دنبال میشد كه هاردی باز هم یك نك بریكر اجرا كرد اما RVD به بازی برگشت. حالا RVD فینیشر خودش یعنی Five Star Frog Splash را روی مت هاردی اجرا می كند و كاور می كند اما مت در شماره 2 به شكل عجیبی به بازی برگشت. حالا مت یك توئیست آف فیت را اجرا می كند اما این بار هم RVD در شماره 2 در حالی كه پای خود را روی طناب قرار داده بود، داور متوجه نشد و شماره 3 كاور هم به پایان رسید و مت هاردی توانست برنده بازی شود و اولین پیروزی خود را در TNA به دست آورد.

برنده مسابقه: مت هاردی

مسابقه هفتم: جف جارت در مقابل كرت انگل

یك مسابقه MMA بین دو استار قدرتمند كمپانی در 3 راند برگزار شد. در راند اول بازی آغاز می شود و این راند كمتر از دو دقیقه به پایان رسید. در این راند جف جارت بهتر كار كرد اما در پایان كرت انگل با یك ضربه محكم از او پذیرایی كرد. حالا راند دوم آغاز می شود و انگل به سمت جارت حمله می كند اما باز هم جارت بهتر كار كرد و در اكثر دقایق بازی برتر بود. حالا جارت می گوید: این راند من است كه انگل واكنش نشان داد و به او با ضرباتی حمله كرد. حالا راند سوم شروع می شود و در همان ابتدا جارت یك ضربه محكم به صورت كرت انگل زد. انگل احساس ناراحتی از ناحیه چشم خود می كند. بازی با برتری جارت پیش می رفت كه انگل در لحظات پایانی به بازی برگشت و ضرباتی را به جارت زد. در پایان بازی و راند سوم، داور بازی را بدون برنده اعلام كرد.

برنده مسابقه: بدون برنده

مسابقه هشتم: مت مورگان در مقابل مستر اندرسون

برنده این بازی حریف جف هاردی برای كسب كمربند قهرمانی TNA لقب می گرفت. بازی آغاز می شود و مورگان بهتر كار می كند. مورگان یك شولدر بلاك را روی اندرسون اجرا می كند. هر دو استار چندین بار پس از اجرای فن های خود همدیگر را پین كردند اما موفق در پیروزی نبودند. حالا اندرسون یك بوستون كراب بر روی مورگان اجرا می كند و بازی را در دست گرفته است اما مورگان به بازی برگشت و یك چوك اسلم و سپس یك كلوسلاین قوی بر روی اندرسون اجرا كرد. اندرسون یك كلوسلاین ناقص را به مورگان زد و برای كاور اقدام كرد كه موفق نبود. مورگان به بازی برگشت و یك فن قدرتمند را به اندرسون زد اما باز هم در پین موفق نبود. حالا اندرسون بلند می شود و یك شولدر بلاك فوق العاده قوی به مورگان زد و پس از كاور توانست برنده بازی شود.

برنده مسابقه: مستر اندرسون

پس از پایان بازی، اریك بیشاف به رینگ آمد و میكروفون را گرفت و خطاب به اندرسون گفت: تو همین الان از فرصت و تایتل شات 1 خود برای به دست آوردن كمربند قهرمانی استفاده خواهی كرد. حالا جف هاردی با یك سیگار كه در دهانش بود، وارد رینگ شد و آماده بازی با مستر اندرسون شد.


مسابقه نهم: جف هاردی در مقابل مستر اندرسون

این بازی بر سر كمربند قهرمانی TNA هاردی برگزار شد. بازی آغاز می شود و جف هاردی در همان ابتدا توئیست آف هیت را به اندرسون زد اما اندرسون در شماره 2 به بازی برگشت. حالا اندرسون، هاردی را به بیرون رینگ انداخت. در كنار رینگ، مت مورگان كه هنوز آنجا بود به جف هاردی به شدت حمله كرد. جف هاردی وارد رینگ شد و دوباره توئیست آف هیت را ناگهانی به اندرسون زد اما این بار هم اندرسون از زیر كاور خودش را بیرون كشید. در این لحظه در حالی كه دو استار با هم درگیر بودند، مت هاردی وارد رینگ می شود تا به اندرسون حمله كند اما آر وی دی می آید و مت هاردی را می گیرد. در این جا جف هاردی یك صندلی می آورد تا به وی حمله كند اما میكی فولی می آید و صندلی را از جف می گیرد. حالا ریك فلیر و فورچن می آیند و به میك فولی حمله می كنند و با هم درگیر می شوند. حالا اریك بیشاف در داخل رینگ صندلی را گرفته و می خواهد كه به اندرسون بزند اما اندرسون بدل كرد و به بیشاف حمله كرد. در این جا جف هاردی وارد رینگ می شود تا توئیست آف هیت را روی اندرسون اجرا كند اما اندرسون به او اجازه نمی دهد و فینیشر خودش را روی هاردی می زند و پس از كاور، برنده بازی و قهرمان جدید كمربند TNA می شود. این پی پی وی در حالی كه اعضای فورچن و ریك فلیر به شدت تعجب كردند، به پایان رسید.

برنده مسابقه و قهرمان جدید: مستر اندرسون

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 6,593
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 6,593
  • بازدید ماه : 181,854
  • بازدید سال : 612,227
  • بازدید کلی : 32,465,431
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل