loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 579 شنبه 01 اسفند 1388 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده فوتبال کامپیوتر با حجم کم به نام SFG Soccer 1.07

یکی از سرگرم کننده ترین بازی های بازی فوتبال جدید انیمیشنی SFG Soccer می باشد که نخستین بار برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ ارائه شد. این بازی سبکی از بازی های ویدئویی است که در آن شخصیت بازی را ساخته و قدرت و قابلیت های او را در حین بازی در طول چند فصل و استخدام در ۶۴ تیم از سراسر جهان در دنیای فانتزی افزایش میدهید. بازی های تیمی و یا انفرادی باعث می شود تا تیم شما تا مرحله قهرمانی بازی ها به پیش ببرید. ویرایش تیم های بازی خودتان باعث می شود تا مانند یک مربی واقعی بازیکن های خود را ساخته و وارد بازی کنید. دانلود بازی کامپیوتر فوتبال انیمیشنی از سایت دانلودها را به تمام فوتبال دوستان تنوع پذیر در سری بازی های کامپیوتر پیشنهاد می کنیم.




خاموش کردن کامپیوتر در زمان معین با Shutdown Timer Version 2.4

Shutdown Timer Version 2.4 یک نرم افزار پرتابل و قابل حمل با حجم فوق العاده کم است که میتوانید توسط آن در زمان مشخص و خاصی سیستم را خاموش، ریبوت و ریستارت و …. کنید.امکانات این نرم افزار کم حجم و کاربردی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.




تبدیل فرمت عکس به PDF با JPG To PDF Converter v2.1

JPG To PDF Converter v2.1 نرم افزاری ساده ولی بسیار مورد نیاز برای کاربران که با استفاده از آن می توانند فرمت هایی مثل JPG, GIF, BMP, TIF, PNG و PSD را به فرمت معروف و کاربردی PDF تبدیل کند . این کار به سرعت و با چند کلیک قابل انجام است و همین باعث می شود ما شما را به استفاده از این نرم افزار ترغیب کنیم . این نرم افزار ۹۲% بیشتر از سایر نرم افزارها در تبدیل سرعت دارد و سایز فایل PDF تولید شده ۸۲% فشرده تر و کم حجم تر از سایر نرم افزارها می باشد .




محافظ صفحه زیبا و سه بعدی مریخ – Mars 3D Screen Saver

به احتمال قریب به یقین مریخ نخستین سیاره ای از منظومه شمسی خواهد بود که مورد استفاده جدی انسان قرار خواهد گرفت از این نظر طرحهای بسیار مورد بررسی قرار گرفته اند که متاسفانه هیچکدام از نظر اجرایی هنوز به طور جدی در مرحله اجرایی قرار نگرفته اند .با استفاده از Mars 3D Screen Saver میتوانید تماشا مریخ از یک ایستگاه فضایی معلق در مدار مریخ را تجربه کنید .تمام رنگها ، طلوع و غروب خورشید و حرکت دو قمر فوبوس و دیموس به زیبایی شبیه سازی گردیده اند . تنها گذر زمان اندکی سریعتر گردیده تا استفاده کنندگان از نرم افزار ، بیش از حد در انتظار باقی نمانند .




برترین نرم افزار نقشه کشی دنیا به نام Autodesk AutoCAD 2010

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD 2010 است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. تیم دانلودها این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان برای دانلود آماده کرده است و امیدوار است تا کاربران از این نرم افزار نهایت استفاده را ببرند.




نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز ۷ – Windows 7 Ultimate Live CD

سیستم عامل Windows 7 Live CD که به صورت قابل حمل می توان آن را بر روی CD , DVD و یا فلش مموری ذخیره کرد و در همه جا بدون نیاز به نصب ویندوز ، آن را اجرا نمود. جنبه ها و پشتیبانی های مشابه برای این نسخه از ویندوز نیز در دسترس قرار گرفته است که به شما اجازه اجرای ویندوز ۷ را به طور بسیار سریع می دهد که از عملیات طولانی و وقت گیر برای نصب ویندوز جلوگیری می کند.
بی شک برخی از قابلیت های کاربردی ویندوز در این گونه نسخه ها حذف میگردد اما قابلیت های اصلی ویندوز پابرجاست و با استفاده از این بسته قادر هستید در هر جا و در هر زمان ویندوز سون را همراه داشته باشید. هم اکنون می توانید این نسخه از ویندوز محبوب ۷ را با لینک مستقیم و حجمی بسیار کمتر از ویندوز ۷ (نسخه نصبی) از دانلودها دریافت نمایید.




دانلود بازی مهیج و سرگرم کننده Portable Assault Cube v1.0.4

در بازی اکشن و بسیار زیبای Assault Cube شما در نقش تیر اندازی قرار دارید که در راهروهای پیچ در پیچ یک قلعه با دشمنانی که به انواع سلاحها مجهز میباشند مبارزه میکنید بازی از صدا هیجان انگیز و زیبایی برخوردار میباشد و کیفیت گرافیک آن نیز نسبت به حجمش در خور توجه میباشد .
بازی از خط فرمان Command Prompt اجرا میگردد و جهت اجرا مناسب ، در مقایسه با سخت افزار مورد نیاز که حافظه ۵۱۲ و پردازنده یک گیگا هرتز ذکر گردیده به سیستم سریعتری نیازمند میباشد .این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد.تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.




تجربه چندین دسکتاپ در یک دسکتاپ با Xilisoft Multiple Desktops v1.0.1.0630

این نرم افزار جدیدترین نرم افزاریست که شرکت محبوب و قدرتمند xilisoft ارائه کرده است!حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید برای راحتی کارتان چندین دسکتاپ مجزا داشته باشید تا با یک کلیک به آن صفحه هدایت شوید؟ نرم افزار جدید شرکت Xilisoft این امکان را برای شما محیا میکند. شما میتوانید با این نرم افزار صفحه دسکتاپ مورد نظرتان را ذخیره کنید و هر وقت که خواستید با یک کلیک به آن صفحه ارجا داده شوید. مثال در یک صفحه شما فیلم باز کرده اید و در صفحه دیگر صفحه وب! میتوانید چندین و چند صفحه دسکتاپ را ذخیره کنید و حتی برای صفحات مورد نظرتان پسورد بگزارید تا کسی غیر شما از شما نتواند از آن دسکتاپ استفاده کند!


بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 564
  • آی پی دیروز : 1062
  • بازدید امروز : 4,769
  • باردید دیروز : 14,621
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 74,687
  • بازدید ماه : 140,307
  • بازدید سال : 570,680
  • بازدید کلی : 32,423,884
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل