loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 781 یکشنبه 10 بهمن 1389 نظرات (0)

پیش نمایش رویال رامبل 2011:
یكی از بزرگترین پی پی وی های WWE با عنوان رویال رامبل تا ساعاتی دیگر آغاز می شود. پی پی وی رویال رامبل كه در كنار رسلمنیا، سوروایور سریز و سامراسلم از بزرگ ترین پی پی وی های WWE هستند، هر سال در ماه ژانویه برگزار می شود. در پی پی وی امسال 4 بازی رسمی برگزار خواهد شد كه نسبت به سال گذشته یك بازی كمتر برگزار می شود.

جزئیات و اطلاعات دقیق رویال رامبل 2011:
تاریخ برگزاری: 30 ژانویه برابر با 11 بهمن
روز برگزاری: یكشنبه شب به وقت محلی برابر با بامداد دوشنبه به وقت ایران
ساعت آغاز مسابقه: 20 به وقت محلی برابر با 4:30 بامداد به وقت ایران
مكان برگزاری: بوستون، ماساچوست
محل برگزاری مسابقه: استادیوم تی دی گاردن
حامی مسابقه: Smack Down Vs Raw. 2011
ساعت بازگشایی درب استادیوم برای تماشاگران: 18:45 به وقت محلی
پوستر رسمی: در این
لینك
والپیر رسمی: در این لینك
لوگوی رسمی: در این لینك

مسابقات رسمی درنظر گرفته شده در رویال رامبل 2011:
مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی WWE: دمیز (C) در مقابل رندی اورتن
جنگ میان اورتن و دمیز هم چنان ادامه دارد. پس از این كه دمیز در یكی از شوء های راء سال گذشته حضور پیدا كرد و توانست كمربند را از اورتن بگیرد، جدال این دو تا به امروز هم چنان ادامه دارد. در آن شوء اورتن در حالی كه یك مسابقه سنگین با وید برت انجام داده بود و توانسته بود او را با مصدومیت پای خود شكست دهد، دمیز كیف خود را كش كرد و از مصدومیت پای اورتن در آن بازی استفاده كرد و موفق به پیروزی و گرفتن عنوان قهرمانی شد. پس از آن در پی پی وی TLC در سال گذشته این دو در یك بازی Tables به مصاف هم رفتند كه این بار هم دمیز با خوش شانسی برنده بازی شد. در آن مسابقه میز در حالی كه تا باخت زیاد فاصله نداشت، رایلی را هل داد و او به شكم اورتن خورد و اورتن روی میز شكسته شد و بازی را واگذار كرد. پس آز آن در دومین شوء راء در سال جاری میلادی اورتن در یك بازی Steel Cage موفق شد وید برت و شیموس را شكست دهد و نامبر وان برای كسب كمربند قهرمانی WWE شود تا دوباره با دمیز برای كسب این عنوان روبه رو شود. حضور الكس رایلی در این بازی می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و حتی باعث تغییر نتیجه بازی شود. طبق آخرین خبرها شانس هر دو استار برای گرفتن این كمربند نسبتا برابر است اما اكثر خبرگزاری ها شانس دمیز را برای پیروزی بیشتر دانستند.

مسابقه ای هندیكپ بر سر كمربند قهرمانی دیواس: ناتالیا (C) در مقابل خواهران لیكول
یكی دیگر از بازی های جذاب این پی پی وی می تواند روبه رو شدن ناتالیا در یك هندیكپ مچ در مقابل لیلا و میشل مك كول باشد. ناتالیا كه در سال گذشته موفق شد كمربند قهرمانی دیواس را از میشل مك كول بگیرد، این بار نیز حریف قدرتمندی از برند اسمك داون را در پی پی وی رویال رامبل پیش رو دارد. ناتالیا طی هفته های گذشته با ملینا در راء نیز درگیری هایی داشت اما منجر به بازی در رویال رامبل نشد تا این كه بالاخره این لیكول بود كه حریف دیوا قدرتمند WWE شد. عدم حضور بث فینیكس در این بازی شایعه های بسیاری را مبنی بر حضور او در رویال رامبل 40 نفره برای دومین بار به وجود آورده است هر چند احتمال آن بسیار كم است. طبق آخرین خبرها، WWE برنامه هایی را برای بازگشت یكی از دیواهای خود دارد كه اگر دیدید كسی در بازی لیكول و ناتالیا در رویال رامبل دخالت كرد نباید تعجب كنید. احتمال این كه تیم لیكول پیروز این بازی شود، زیاد است.

مسابقه ای بر سر كمربند سنگین وزن جهان: ادج (C) در مقابل دالف زیگلر
ادج كه پس از منتقل شدن به برند اسمك داون، موفق شد در عرض مدت كوتاهی صاحب كمربند شود این بار رقیب نه چندان مطرحی چون زیگلر را پیش رو دارد. كین كه پس از عبور از استارهایی چون ری میستریو و آندرتیكر توانست ماه ها قهرمان كمربند سنگین وزن باشد این بار در پی پی وی TLC در سال گذشته در مقابل ادج نتوانست توفیقی كسب كند و طی یك بازی فتال فور وی، این ادج بود كه برای دهمین بار قهرمان عنوان سنگین وزن شد. پس از آن نیز درگیری ادج و كین ادامه پیدا كرد اما ادج حتی در بازی Last Man Standing نیز توانست كین را شكست دهد. پس از آن یك بازی فتال فور وی در شوء اسمك داون برای نامبر وان شدن كمربند سنگین وزن برگزار شد كه دالف زیگلر با خوش اقبالی توانست برنده این مسابقه و حریف ادج در پی پی وی رویال رامبل شود. پس از آن درگیری ادج و زیگلر در هفته های بعد ادامه داشت تا جایی كه در شوء اسمك داون هفته گذشته، ویكی گوئررو از جنرال منجری موقت خود در اسمك داون استفاده كرد و گفت كه ادج در بازی با زیگلر در رویال رامبل حق استفاده از فینیشر خود یعنی اسپیر را ندارد و اگر او از این فن استفاده كند، به صورت اتوماتیك بازنده و زیگلر قهرمان جدید سنگین وزن می شود. طبق آخرین خبرها، احتمال برد ادج هر چند بدون اسپیر نیز در این بازی زیاد است.

مسابقه 40 نفره رویال رامبل 2011:
در مین اونت پی پی وی رویال رامبل یك بازی رویال رامبل مچ با تعداد افراد 40 نفر برگزار می شود كه هر ساله هیجان بسیار زیادی دارد چرا كه برنده این بازی می تواند در مین اونت رسلمنیا بازی كند. تا به این لحظه نام 34 سوپراستار حاضر در این بازی به صورت رسمی اعلام شده است و 6 استار دیگر نیز سورپرایز های این مسابقه خواهند بود كه نامشان اعلام نخواهد شد. هم چنین دشینگ كودی رودز، استار برند اسمك داون به دلیل شكستگی بینی از لیست افراد حاضر در رویال رامبل مچ خط خورده است. طبق آخرین خبرها نیز كریستین و ایوان بورن كه مدت هاست مصدوم هستند در این مسابقه به میادین بازخواهند گشت. اسامی استاران حاضر در این مسابقه بدین شرح است:
1- زك رایدر 2- یوشی تاتسو 3- ویلیام ریگال 4- وید برت 5- ولادمیر كازلاو 6- تایسون كید 7- تد دیبیاسی 8- سانتینو مارلا 9- شیموس 10- آرتروث 11- ری میستریو 12- پریمو 13- مایكل مك گیلاكاری 14- میسون رایان 15- كوفی كینگستون 16- مارك هنری 17- جاستین گابریل 18- جی تی جی 19- جان موریسون 20- كین 21- جان سینا 22- هاسكی هاریس 23- جك سواگر 24- هیث اسلاتر 25- ازیكیل جكسون 26- دیوید اوتانگو 27- دیوید هارت اسمیت 28- درو مك اینتایر 29- دارن یانگ 30- دنیل برایان 31- كریس مسترز 32- بیگشو 33- سی ام پانك 34- آلبرتو دلریو

سورپرایزهای احتمالی رویال رامبل مچ امسال:
1- كوین نوش: این استار سابق كمپانی WWE می تواند یكی از سورپرایزهای هال آف فیمر بازی امسال باشد. طبق آخرین خبرها نش امروز در فرودگاه بوستون دیده شده است! از طرفی دیگر نام كوین نش به تازگی به صورت رسمی از لیست استارهای كمپانی TNA خارج شده است و گمانه زنی ها بر این است كه او یكی از سورپرایزها لقب بگیرد. پیش از این كوین نش در كمپانی TNA عضویت داشت.

2- بوكر تی: Booker T كه مدت هاست از كمپانی WWE جدا شده است، به عنوان یكی از سورپرایزهای اصلی و باشانس رویال رامبل مچ امسال مطرح می باشد. طی آخرین خبرها او نیز وارد فرودگاه شهر بوستون شده است و شاید پس از 3 سال شاهد بازگشت او به كمپانی با حضور در رویال رامبل مچ امسال باشیم. پیش از این بوكر تی خودش ابراز تمایل به بازگشت به كمپانی WWE كرده بود!

3- جیم دوگان: یكی از لبخندهایی كه احتمال حضور او در رویال رامبل مچ امسال زیاد است، جیم دوگان است. دوگان در حال حاضر در بوستون حضور دارد و به همراه كارلیتو، استار اخراج شده WWE در حال امضاء به هواداران خود هستند. طبق آخرین خبرها احتمال حضور این لبخند در رویال رامبل مچ امسال بسیار بالا است.

4- كریس جریكو: پس از این كه جریكو در یكی از شوء های راء سال گذشته توسط رندی اورتن پانك كیك خورد، وی مصدوم شد و هم اكنون ماه هاست كه دور از میادین است. طبق آخرین خبرها كریس جریكو مصدومیتش كامل برطرف شده و مشكلی برای بازگشت به بازی ها ندارد. احتمال این كه جریكو با برد در رویال رامبل كه هنوز هم نتوانسته به این عنوان دست پیدا كند به میادین كشتی بازگردد، بسیار زیاد است.

5- آندرتیكر: آندرتیكر كه پس از بازگشت در سامراسلم سال گذشته، بار دیگر توسط برادر ناتنی خود كین در پی پی وی براكینگ رایتس آسیب دید مدتی پیش كتف خود را به تیغ جراحان سپرد. طی آخرین خبرها و هم چنین گفته های پزشكان معالج، آندرتیكر هم اكنون در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و احتمال این كه در روبال رامبل مچ امسال به میادین بازگردد و از كین انتقام بگیرد، وجود دارد.

6- تریپل اچ: د گیم نیز یكی از افرادی است كه احتمال این كه در رویال رامبل پس دوری حدودا 1 ساله به میادین بازگردد، وجود دارد هر چند احتمال آن كم است. طی آخرین خبرها از خبرگزاری های معتبر و نزدیك به كمپانی، تریپل اچ قرار است در روز 19 مارس در یك هاوس شوء كه كمپانی برای او برنامه ریزی كرده است، به میادین بازگردد. اما با توجه به سابقه عجیب و غریب كمپانی، احتمال این كه تریپل اچ حتی در رامبل مچ امسال پیروز شود و اولین پیروزی خود در تاریخ این بازی ها را به دست آورد، وجود دارد.

برندگان احتمالی رویال رامبل مچ امسال:
1- وید برت: وید برت كه به تازگی به برند اسمك داون منتقل شده است و گروه جدیدی به نام دكور را پدید آورده است، یكی از شانس های اصلی پیروزی در رویال رامبل مچ امسال است. احتمال این كه برت با كمك یاران قدرتمند خود هم چون جكسون بتواند برنده شود، زیاد است. هم چنین با توجه به خبرهایی كه در خصوص بازی برت و آندرتیكر در مین اونت رسلمنیا منتشر شده است، این احتمال بیش از پیش افزایش یافته است.

2- سی ام پانك: سی ام پانك كه به تازگی لیدر جدید نكسوس جدید! شده است، شانس زیادی برای پیروزی در رامبل مچ دارد. او كه تا به حال طعم پیروزی در این رویداد را نچشیده است، مانند برت احتمال دارد به كمك هم تیمی های خود بتواند بر دیگران غلبه كند و برنده رویال رامبل مچ شود. طی آخرین خبرها احتمال این كه پانك برنده شود، ضعیف به نظر می رسد.

3- كین: كین كه حدود 2 هفته بود در كمپانی غائب بود و انواع و اقسام شایعه ها برای او درست شده بود، بالاخره در شوء گذشته اسمك داون به میادین بازگشت تا به تمام شایعات خاتمه دهد. با توجه به این كه كین مدت ها بود عنوان سنگین وزن جهان را در اختیار داشت و عملكرد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است، یكی از شانس های اصلی پیروزی در رامبل مچ است. طبق آخرین خبرها WWE می خواهد كه كین را به چهره ای فیس تبدیل كند و برای این كار، پیروزی در رامبل مچ را در نظر گرفته است.

4- جان سینا: سینا كه در سال گذشته اتفاقات زیادی برای او افتاد و حتی چند روزی از كمپانی اخراج شد، نیز یكی از شانس های پیروزی است. جان سینا كه به تازگی با سی ام پانك درگیر شده است در شوء راء هفته گذشته با قطعیت از پیروزی در رامبل مچ صحبت كرد و قول به بیرون انداختن تمام اعضای نكسوس را داد. طی آخرین خبرها احتمال این كه سینا اولین برنده رویال رامبل مچ 40 نفره در تاریخ شود زیاد است.

5- سایر استارهای مطرح: در بین سایر استارها، بیگشو، آلبرتو دلریو، تریپل اچ، كریس جریكو، آندرتیكر و دنیل برایان از همه بیشتر شانس برای پیروزی در رویال رامبل مچ امسال دارند. هر چند اگر كسی جز این ها برنده رامبل مچ شود، نباید تعجب كرد چون كمپانی WWE استاد سورپرایز های عجیب و غریب است!

تمام برندگان رویال رامبل مچ تاكنون:
سال 1988: جیم دوگان
سال 1989: بیگ جان استاد
سال 1990: هالك هوگان
سال 1991: هالك هوگان
سال 1992: ریك فلیر
سال 1993: یوكزونا
سال 1994: برت هارت و لكس لوگر
سال 1995: شان مایكلز
سال 1996: شان مایكلز
سال 1997: استیو آستین
سال 1998: استیو آستین
سال 1999: وینس مك ماهون
سال 2000: د راك
سال 2001: استیو آستین
سال 2002: تریپل اچ
سال 2003: براك لسنر
سال 2004: كریس بنویت
سال 2005: باتیستا
سال 2006: ری میستریو
سال 2007: دی آندرتیكر
سال 2008: جان سینا
سال 2009: رندی اورتن
سال 2010: ادج
سال 2011: ؟

آماری جالب از تاریخ مسابقات رویال رامبل مچ:
كین، تنها استاری است كه 11 نفر را در رویال رامبل مچ در سال 2001 حذف كرده است. پس از او استیو آستین و هالك هوگان 10 نفر را به ترتیب در سال های 1997 و 1989 حذف كرده اند.
شان مایكلز، تنها استاری است كه از 12 بار حضورش در این مسابقات، 41 نفر را حذف كرده است. پس از او استیو آستین در 6 بازی، 36 نفر و كین در 14 بازی، 36 نفر را حذف كرده اند و مشتركا دوم هستند. اندرتیكر نیز در 10 بار حضورش، 34 استار را حذف كرده است و از این حیث در مكان سوم است.
سانتینو مارلا، تنها استاری است كه تنها 1 ثانیه و 8 دهم ثانیه در رینگ در سال 2009 دوام آورده است و پس از آن به بیرون پرتاب شده است!
ری میستریو، تنها استاری است كه یك ساعت و 2 دقیقه و دوازده ثانیه در سال 2006 در رینگ دوام آورده است. پس از او كریس بنویت و باب بك لاند در مكان های دوم و سوم قرار دارند

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 965
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 12,491
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 99,242
  • بازدید ماه : 164,862
  • بازدید سال : 595,235
  • بازدید کلی : 32,448,439
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل