loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 498 پنجشنبه 14 بهمن 1389 نظرات (0)
در شوء راء این هفته كه مثل همیشه دوشنبه شب به وقت ایالات متحده برگزار شد، شاهد اتفاقات جالبی بودیم. در راء این هفته حریف دمیز در پی پی وی بعدی و هم چنین مسابقه الیمینیشن چمپر برند راء مشخص شد و آلبرتو دلریو نیز حریف خود برای كسب كمربند را انتخاب كرد. با هم سری به نتایج این هفته می زنیم:

در ابتدای شوء این هفته كه مختص برنده رویال رامبل مچ 2011 بود، آنوسر دلریو، یك گروه موزیك معروف به نام ماریاچی را معرفی كرد. سپس این گروه موزیك آلبرتو دلریو را زدند و این استار طبق معمول با ماشین خود وارد رینگ شد. رینگ نیز تزئین شده بود و برای جشن دلریو آماده بود. دلریو صحبت هایی را انجام داد و در مورد پیروزی در رویال رامبل مچ با تماشاگران صحبت كرد و از اراده قوی خود گفت. او درباره حضور یكی از بهترین گروه های موسیقی مكزیك در شوء امشب گفت و هم چنین در مورد این كه حالا می تواند یكی از قهرمانان كمربند دو برند راء و اسمك داون را برای رویارویی با خود در رسلمنیا 27 انتخاب كند. حالا موزیك دمیز زده می شود و او همراه با الكس رایلی وارد رینگ می شود. دمیز نیز خطاب به دلریو صحبت هایی كرد و به او بابت پیروزی در رامبل مچ تبریك گفت و سپس از خودش و چگونگی به دست آوردن كمربند قهرمانی WWE تعریف كرد. در ادامه دمیز از امیدواری خود برای روبه رو شدن با دلریو در رسلمنیا حرف زد و سپس به تمسخر ادج پرداخت. در این لحظه موزیك ادج زده می شود و او با استقبال بی نظیر تماشاگران وارد رینگ می شود. ادج درباره دمیز صحبت می كند و از این كه من از میز خوشم نمی آید حرف می زند. سپس گفت: اگر دلریو مرا برای بازی در رسلمنیا انتخاب كند، قطعا پیروز، من خواهم بود. سپس دلریو پس از كمی فكر، كمربند سنگین وزن جهان و ادج را برای رویارویی در رسلمنیا انتخاب كرد و میز از این تصمیم دلریو خوش حال شد. حالا ادج بابت این تصمیم دلریو به او تبریك گفت و سپس به او حمله كرد و یك رایت هندس به دلریو زد. اما دلریو با یك گیتار به دست ادج حمله ور شد و سپس كراس آرم بریكر را روی دست ادج اجرا كرد. در این لحظه موزیك دلریو زده شد و او رینگ را با خنده ترك كرد.
جهت مشاهده نتایج دبلیو دبلیو ای راء این هفته به صورت کامل اینجا کلیک کنید.

منبع

در بخش دیگری از شوء ایمیلی از جنرال منجر راء می آید و او در ایمیل خود گفته است: امشب یك مسابقه 7 نفره به صورت رویال رامبل مچ برگزار خواهد شد و برنده آن به مصاف دمیز در پی پی وی الیمینیشن چمپر 2011 بر سر كسب كمربند قهرمانی WWE خواهد رفت و 6 نفره بازنده باید در همان پی پی وی در مسابقه الیمینیشن چمپر برند راء حضور پیدا كنند. هفت نفری كه در مسابقه امشب حضور خواهند داشت، عبارتند از: رندی اورتن، سی ام پانك، جان موریسون، آرتروث، شیموس، جری دكینگ لاولر و جان سینا كه دو نفر پایانی به شدت از طرف تماشاگران تشویق می شوند.


مسابقه اول: سانتینو مارلا و ولادمیر كازلاو در مقابل مایكل مك گیلاكاری و هاسكی هاریس
این مسابقه بر سر عنوان قهرمانی تگ تیم برگزار شد. بازی آغاز می شود و سانتینو و گیلاكاری با هم درگیر می شوند. در كرنر، مارلا روی گیلاكاری كار می كند اما در ادامه گیلاكاری كنترل بازی را در دست گرفت. حالا كازلاو به بازی آمد و یك بیگ بوت به گیلاكاری زد. در ادامه هاریس به بازی رفت اما یك اسلم از كازلاو خورد. دوباره مارلا به بازی رفت اما موفق نبود و گیلاكاری یك نك بریكر به او زد اما در كاور ناموفق بود. پس از بازگشت از تبلیغات، كازلاو چند كیك به هاریس می زند و یك هید بوت نیز بر روی او اجرا كرد اما كاور با دخالت گیلاكاری ناموفق بود. حالا مارلا به بازی رفت و كبرا را به هاریس زد و پس از كاور، موفق شد تا هم چنان قهرمان باقی بمانند.
برنده مسابقه: سانتینو مارلا و ولادمیر كازلاو

پس از پایان بازی، رندی اورتن به سرعت وارد رینگ شد و نفری یك RKO به گیلاكاری و هاریس زد. حالا هاریس هم چنان در رینگ باقی مانده است و همین باعث می شود كه اورتن، برای زدن پانت كیك خود را آماده كند. در این لحظه نكسوس به رمپ استادیوم می آیند و پانك قصد دارد كه اورتن را از كارش منصرف كند و او را تهدید می كند. اما اورتن پس از چند دقیقه فكر و سپس زدن لبخند، یك پانت كیك بزرگ به هاریس زد. حالا نكسوس به رینگ می آیند و اورتن از طریق جایگاه تماشاگران از رینگ فرار می كند و سپس موزیك اورتن در استادیوم نواخته می شود.

در بخش دیگری از شوء، تد دیبیاسی به همراه ماریس وارد استادیوم می شوند و به سمت جری لاولر می روند. دیبیاسی درباره حضور لاولر در مسابقه رامبل مچ امشب صحبت می كند و به او می گوید: اگر تو نبودی، الان من در آن مسابقه می توانستم حضور پیدا كنم و تو مقصر عدم حضور من در بازی امشب هستی. سپس لاولر از جایگاه گزارشگری خود بلند شد و برای حمله به دیبیاسی و زدن آن مشت های معروف خود رفت كه دیبیاسی، ماریس را جلو انداخت و مانع كتك خوردن از لاولر شد. ماریس نیز یك سیلی به دیبیاسی زد و رینگ را ترك كرد. پس از آن در حالی كه حواس دیبیاسی به سمت ماریس بود، لاولر نیز مشت خود را به او زد.

مسابقه دوم: دنیل برایان در مقابل تایسون كید
گیل كیم در این بازی همراه برایان بود و خواهران بلا توئینز در كنار گزارشگران حضور داشتند. بازی كوتاهی بود. پس از بازگشت از تبلیغات، بازی آغاز شده است. برایان با كید درگیر است و در اكثر دقایق كوتاه بازی برتر بود. حالا برایان لابل لاك را روی كید اجرا كرد و موفق شد كه برنده این بازی شود.
برنده مسابقه: دنیل برایان

پس از پایان بازی، گیل كیم وارد رینگ شد و با برایان جشن پیروزی گرفت كه بلا توئینز وارد رینگ شدند و باز هم سر برایان، با گیل كیم درگیر شدند. این درگیری نیز با دخالت داوران به خیر گذشت!

مسابقه سوم: ادج در مقابل دمیز
دو قهرمان در این بازی به مصاف هم رفتند. بازی آغاز می شود و ادج در همان ابتدا یك نك بریكر را به دمیز زد. در ادامه دمیز روی بازوی ادج كار كرد و یك اسلم به بازوی مصدوم او زد. در ادامه رایلی از پرت شدن حواس داور استفاده كرد و یك رایت هندس را به ادج زد. در ادامه دمیز اجازه نداد كه ادج به بازی برگردد و روی بازوی خود كار می كرد. حالا دمیز آرم بار را به ادج زد اما در كاور ناموفق بود. در ادامه هر دو استار به هم كیك زدند. در ادامه ادج به بازی برگشت اما دمیز باز هم با زدن كیك به او كنترل بازی را در اختیار گرفت. حالا ادج از غفلت دمیز استفاده كرد و آماده برای زدن اسپیر شد اما دمیز بدل كرد و ادج به گوشه رینگ برخورد كرد. حالا جان سینا در میان تماشاگران، دمیز را صدا میزند و به تمسخر او و پرت كردن حواس او می پردازد. در همین لحظه دمیز در موقع برگشتن به بازی یك اسپیر از ادج خورد و بازنده بازی شد. در پایان مایكل كول هم از جای خود بلند شد و به رایلی بابت عدم حفاظت از میز اعتراض كرد و جان سینا هم در حال خندیدن به دمیز بود.
برنده مسابقه: ادج

مسابقه چهارم: ایو تورس و ناتالیا در مقابل تیم لیكول
ایو تورس كه قهرمان جدید كمربند دیواس شده بود در این بازی با قهرمان قبلی تگ تیم بود! بازی آغاز می شود و ناتالیا و میشل با هم درگیر می شوند. ناتالیا بهتر كار كرد و همین باعث شد تا لیلا به بازی بیاید. لیلا از ناتالیا ترسید و جیغ كشید و سپس به بغل میشل پرید! اما در ادامه به ناتالیا حمله كرد كه ناموفق بود و از او سوپلكس خورد. حالا تورس وارد بازی شد و یك دراپ كیك به لیلا زد. سپس تورس چند كیك و كلوسلاین را روی لیلا اجرا كرد. حالا تورس استندینگ مونسالت را هم به لیلا زد اما در كاور موفق نبود. حالا در كرنر دو استار با هم درگیر هستند و ناتالیا نیز با داور در حال صحبت كردن است كه میشل از فرصت استفاده كرد و یك كیك به تورس زد. در ادامه لیلا فیس لیفت استونر را روی تورس اجرا كرد و پس از كاور موفق شد كه پیروز بازی شود.
برنده مسابقه: لیكول

مسابقه پنجم: تیم د یوسوز در مقابل مارك هنری و گریت كالی
در حالی كه استارها وارد رینگ شده بودند و آماده شروع بازی بودند، ایمیلی از جنرال منجر راء آمد و جی ام گفته است: چون نتیجه بازی كاملا مشخص است و د یوسوز نمی توانند در مقابل هنری و گریت كالی بایستند، مسابقه به مسابقه رقص تغییر پیدا كرده است و برنده با نظر داوران مشخص می شود. حالا د یوسوز شروع به رقصیدن می كنند و مایكل كول هم در بیرون رینگ یك تكانی به خود می دهد! در ادامه تیم گریت كالی و هنری هم رقصیدند و تماشاگران رقص آن ها را بهتر تشویق كردند. در ادامه د یوسوز به كالی و هنری حمله كردند اما حاصل آن ها خوردن چند مشت از این دو غول پیكر بود. در پایان داوران نیز كالی و هنری را برنده اعلام كردند.
برنده مسابقه: مارك هنری و گریت كالی

مسابقه ششم: رامبل مچ 7 نفره
جان موریسون به عنوان نفر اول و شیموس نیز به عنوان نفر دوم وارد رینگ شدند و بازی را آغاز كردند. شیموس برتری بیشتری نسبت به موریسون دارد. حالا جان سینا به عنوان نفر سوم وارد رینگ شد و به شدت به شیموس حمله كرد اما در مقابل موریسون حرفی برای گفتن نداشت. موریسون كنترل بازی را در اختیار گرفته است. حالا نفر چهارم كه سی ام پانك است وارد می شود. پانك به سینا حمله می كند و با او درگیر می شود. حالا آرتروث به عنوان نفر پنجم وارد رینگ شد و او هم به سینا حمله كرد. حالا تروث برای بیرون انداختن موریسون اقدام كرد كه موریسون مقاومت كرد. نفر ششم كسی نیست جز جری لاولر، او وارد رینگ می شود و به تمام استارها نفری یك رایت هندس می زند. شیموس با لاولر درگیر شده است. حالا نفر آخر یعنی رندی اورتن وارد رینگ می شود و به دنبال پانك در رینگ می گردد اما او را در بین استارها ندید. پانك قبل از آمدن اورتن به زیر رینگ رفته بود! اورتن باهوش نشان داد و پانك را پیدا كرد و به شدت به او حمله كرد. حالا در رینگ اورتن با زدن یك كلوسلاین، پانك را حذف كرد. آرتروث از پشت سر آمد و اورتن را هم بلافاصله حذف كرد. حالا تمام استارها به شیموس حمله كردند. سینا، فایو ناكل شافل را به شیموس زد و به تروث و موریسون نفری یك اسپلش زد. حالا آرتروث حذف شد و سینا و موریسون با هم درگیر هستند. در ادامه سینا، STF را روی شیموس اجرا كرد. حالا موریسون یك استار شیپین را روی سینا و شیموس زد. در ادامه مویسون با خوردن یك براگو كیك از شیموس حذف شد. حالا سینا در آستانه حذف شدن است و شیموس تلاش بر حذف او می كند اما سینا هم چنان مقاومت می كند تا این كه بالاخره، شیموس لاولر را به سینا زد و سینا حذف شد. حالا شیموس به سمت لاولر حمله كرد اما لاولر جاخالی داد و سینا نیز در بیرون رینگ طناب ها را به پایین كشید تا شیموس به بیرون پرتاب شود و جری لاولر ضمن برنده شدن در بازی، حریف دمیز در المینیشن چمپر شود. در همین لحظه شوء راء نیز به پایان رسید.
برنده مسابقه: جری دكینگ لاولر


بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 1027
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 19,588
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 106,339
  • بازدید ماه : 171,959
  • بازدید سال : 602,332
  • بازدید کلی : 32,455,536
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل