loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 599 دوشنبه 04 بهمن 1389 نظرات (0)

ديدار دوستانه سعيدلو و اعضاي تيم ملي در هتل شرايتون

500 هزار دلار شادي‌بخش

«پول را برداشت كرديد؟» علي سعيدلو اين سوال را در لابي هتل شرايتون از كفاشيان مي‌پرسد و اين جواب را مي‌شنود: «دوستان را فرستادم كه برداشت كنند.» رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوال‌ بعدي رييس سازمان، وقتي كه مي‌پرسد ديگر مشكلي نداريد، مي‌گويد: «من صورتحساب‌هاي هتل را هم مي‌فرستم...» اين گپ و گفت ادامه پيدا مي‌كند تا اينكه سعيدلو همراه كفاشيان، حبيب كاشاني، سهرابي و... در محوطه باز هتل شرايتون قرار مي‌گيرند. بازيكنان به صف شده‌اند تا ميزبان رييس سازمان ورزش باشند به جز قطبي و كريم باقري، بقيه هستند.
جواد نكونام جلوتر از بقيه ايستاده كمي آن طرف‌تر دكمه ضبط (record) دوربين‌هاي الجزيره، الكاس و دبي اسپورت روشن شده‌اند. جلو نمي‌آيند اما حال و هواي ديدار رييس سازمان ورزش با ملي‌پوشاني كه تا چند ساعت ديگر بايد به مصاف كره جنوبي بروند، برايشان جالب است. «اوضاع و احوال تيم چطور است؟» اين سوال سعيدلو گفت‌وگويي سه چهار دقيقه‌اي را بين رييس ورزش و كاپيتان تيم ملي ترتيب مي‌دهد. انگار كه بازيكنان هم مثل سرمربي ياد گرفته‌اند از جمله‌هاي اميدواركننده استفاده كنند: «هم‌قسم شده‌ايم كه كره جنوبي را ببريم.» سعيدلو سعي مي‌كند به بازيكنان اين باور را بدهد كه اگر تيم شكست بخورد هم باز آنها قهرمان هستند اما گويا ملي‌پوشان ايران كوتاه نمي‌آيند.
مي‌توان از جمله‌هاي كاپيتان تيم ملي اين را فهميد حتي بعد از اينكه سعيدلو اهميت برد مقابل عراق، كره شمالي و امارات را يادآوري مي‌كند. نكونام در جواب اينكه شما قهرمان دوره قبل، يكي از تيم‌هاي خوب آسياي كره شمالي و اماراتي را برده‌ايد كه شكستش براي ايراني‌ها اهميت زيادي دارد، مي‌گويد: «ما اين قهرماني را قبول نداريم. هر وقت جام را بالاي سر ببريم، يعني اينكه قهرمان شده‌ايم.»
كاپيتان تيم ملي در ادامه يكي از دغدغه‌هاي ملي‌پوشان را به گوش رييس سازمان تربيت‌بدني مي‌رساند كه البته عجيب به نظر مي‌رسد. در شرايطي كه گفته شده پاداش بازيكنان تا پايان مرحله گروهي پرداخت شده، نكونام سراغ پاداش‌هايشان را مي‌گيرد كه سعيدلو واكنش جالبي به اين موضوع نشان مي‌دهد. او كفاشيان را صدا مي‌كند و وقتي رييس فدراسيون، كنار او و نكونام قرار مي‌گيرد، مي‌گويد: «آقاي كفاشيان را رها نكنيد. در يكي از جيب‌هايش 500 هزار دلار پول است.»
همين موقع كفاشيان جيب‌هايش را نشان مي‌دهد كه خالي‌اند و سعيدلو در جواب با خنده مي‌گويد: «حتما بايد سند و مدرك رو كنم...» گفت‌وگو با كاپيتان تيم ملي همين جا متوقف مي‌شود و ميهمان تيم ملي سراغ دو نفر از قديمي‌ترهاي ديگر تيم مي‌رود؛ محمد نصرتي و ابراهيم ميرزاپور. او با شنيدن صحبت‌هاي اين دو نفر و عبور از كنارشان به زننده گل پيروزي بخش تيم ملي مقابل كره شمالي مي‌رسد. زبان تركي پل ارتباط سعيدلو و كريم انصاري‌فرد مي‌شود: «شنيدم پكرمن از تو تعريف كرده. فقط حواست باشد، وقتي معروف شدي، ما را هم تحويل بگيري.» اين جمله نشانه خوبي است براي حال و هوايي كه ديدار سعيدلو با بازيكنان تيم ملي پيش از بازي با كره جنوبي دارد. لبخندي كه بر چهره جوان‌ترين بازيكن تيم ملي نقش مي‌بندد، حسن‌ختامي مي‌شود براي گفت‌وگوي او با رييس سازمان. آرش افشين، چهره ديگري است كه روبروي سعيدلو قرار مي‌گيرد.
رييس سازمان به صحنه‌هايي از بازي ايران و امارات اشاره مي‌كند: «همه كار در زمين انجام مي‌دهي. كارت زرد و قرمز مي‌گيري، گل هم مي‌زني، سر و صدا هم كه مي‌كني...»
در ادامه اين بازديد، گفت‌وگوي كوتاهي بين رييس سازمان و عليرضا منصوريان به همراه آناليزور افشين قطبي شكل مي‌گيرد و بعد رييس ورزش به غلامرضا رضايي و محمد نوري مي‌رسد. هنوز صحبت‌هاي اين 3 نفر گرم نشده كه قطبي از راه مي‌رسد.
سعيدلو به قطبي تبريك مي‌گويد و همين موضوع سرمربي تيم ملي را به شوق مي‌آورد تا از حمايت‌هاي رييس سازمان تقدير كند: «از من و تيم ملي ايران حمايت‌هاي زيادي كرديد. براي همين قبل از هر صحبتي بايد از شما تشكر كنم.» با اين جمله تعارف‌هاي معمول شكل مي‌گيرد تا اينكه سعيدلو مي‌گويد: «من از شما حمايت نكردم من از سرمربي تيم ملي ايران حمايت كردم؛ كاري كه وظيفه‌ام بود. هر مديري اگر مي‌خواهد موفق باشد، بايد به افرادي كه با او كار مي‌كنند، اين موضوع را القا كند كه مورد حمايتش هستند.
من اميدوارم سرانجام كارهايي كه انجام شده، به قهرماني تيم ملي فوتبال ايران منجر شود. اگرچه كه تا اينجا هم خيلي خوب كار كرده‌ايد.» رييس سازمان ورزش در حالي كه در فاصله چند ساعت مانده تا بازي ايران در مرحله يك‌چهارم نهايي در جام ملت‌هاي آسيا ميهمان هتل شرايتون شده، توصيه‌هايي هم براي سرمربي تيم ملي دارد: «من اميدوارم بازيكنان به بازي خشن روي نياورند. شما ديديد كه دروازه‌بان امارات چطور آبروي كشورش را برد...»
توصيه‌هاي سعيدلو، قطبي را ترغيب مي‌كند تا خبري را اعلام كند: «ما در تيم روي نظم و انضباط بازيكنان تأكيد زيادي داريم و هر كسي كه كارت بگيرد به شكلي جريمه مي‌كنيم. بازيكنان بايد در زمين شأن نام ايران را حفظ كنند.»
صحبت‌هاي سعيدلو و اعضاي تيم ملي فوتبال كشورمان كه به اينجا مي‌رسد، رييس سازمان ورزش به قطبي و بازيكنان توصيه مي‌كند، زودتر بروند استراحت كنند. قطبي توصيه را جدي مي‌گيرد و زودتر از جمع بقيه جدا مي‌شود. بازيكنان هم مشغول پياده‌روي در محوطه هتل مي‌شوند و سعيدلو هم سرگرم مصاحبه با شبكه‌هاي تلويزيوني الجزيره، دبي اسپورت و الكاس.

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 11,367
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,367
  • بازدید ماه : 186,628
  • بازدید سال : 617,001
  • بازدید کلی : 32,470,205
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل