loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 427 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

اخبار روز ورزشی, اخبار ورزشی, اخبار ورزشی جدید, اسامي دوپينگي‌هاي وزنه‌برداري ايران اعلام شد, استقلال, ايران, ایران, باشگاه پرسپولیس, بهترین اخبار ورزشی, بهترین خبر ورزشی, تازه های خبر ورزشی, تازه های دنیای ورزش, تازه های ورزشی, تقیان, جام جهاني, خبرهای داغ ورزشی, خبرهای ورزشی, سلامت با ورزش, عکس, عکس جالب, عکس های طنز و دیدنی, عکس های ورزشی, عکس گالری, فوتبال ، ورزش ، لیگ برتر ، برتر 91 ، مربی ، بازیکن, فوتبال داخلی, لیگ برتر, والیبال, ورزش, ورزش و اخبار آن, ورزش و استقلال, ورزش3, ورزش90, ورزشکاران, ورزشی, ورزشی اخبار داغ پرسپولیس, ولاسکو, پیروزی ورزشی

00034235
 مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود. نگاهی به این دیدارها می‌اندازیم:فجرسپاسی – گسترش فولاد تبریز؛ قطع نوار شکست شیرازی‌ها؟

نتیجه دیدار رفت: گسترش فولاد ۲ – فجرسپاسی صفر

فجرسپاسی سه‌ باخت متوالی داشته و برای خروج از بحران و فرار از انتهای جدول چاره‌ای ندارد جز اینکه سه امتیاز خانگی مقابل گسترش فولاد تبریز را بگیرد. شاگردان محمود یاوری هفته گذشته با وجود ارائه یک بازی خوب مقابل استقلال دست خالی از تهران برگشتند. گسترش فولاد هم برای اینکه در حاشیه امنیت قرار بگیرد و رتبه یازدهمی‌اش را تثبیت کند باید در شیراز حداقل یک امتیاز بگیرد. باخت در این مسابقه وضعیت آنها را به خطر می‌اندازد.

ذوب آهن – مس کرمان؛ تقوی به فکر انتقام؛ مظلومی به فکر خروج از بحران

نتیجه دیدار رفت: مس کرمان صفر- ذوب آهن صفر

دو تیم نسبت به دیدار رفت خیلی تغییر کرده‌اند و سرمربیان جدیدی هدایت آنها را بر عهده دارد. در مس کرمان محمود یاوری جای خودش را به پرویز مظلومی داد و در ذوب آهن هم مجتبی تقوی همین یکی دو روز پیش جانشین لوکا بوناچیچ شد. این بازی یک اتفاق ویژه دیگر هم دارد آن هم روبه رو شدن تقوی با شاگردان اول فصل خود است. تقوی پیش از شروع فصل سرمربی مس کرمان بود اما به دلیل برخی اتفاق‌های حاشیه‌ای که در این تیم رخ داد مجبور به جدایی شد و در حالیکه خودش تیم را بسته بود بدون یکبار نشستن روی نیمکت از سرمربیگری مس استعفا کرد. بنابراین تقوی انگیزه مضاعفی دارد او هم می‌خواهد نشان بدهد که توانایی حفظ ذوب آهن را در لیگ برتر دارد و هم به نوعی پاسخ نامهربانی‌هایی که با او در کرمان شد را بدهد. ضمن اینکه با توجه به جایگاه دو تیم در انتهای جدول یک بازی شش امتیازی برای هر دو تیم است. ذوب آهن با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم است و مس کرمان ۱۳ امتیازی در رده شانزدهم قرار دارد. هر دو تیم بدترین خطوط دفاع لیگ را دارند. مس کرمان ۲۵ گل خورده و ذوب آهن ۲۷ گل دریافت کرده است. پرویز مظلومی که در این بازی محروم است، کار سختی در اصفهان دارد. او باید تیمش را بعد از باخت شش برصفر مقابل پرسپولیس به شرایط مسابقه برگرداند و بازیکنانش را آماده مبارزه برای بقا در لیگ برتر کند ولی ذوب آهن هفته گذشته بدون سرمربی مقابل تراکتورسازی به یک تساوی روحیه‌بخش دست پیدا کرد و می‌خواهد با سرمربی جدیدش این هفته به پیروزی برسد.

استقلال خوزستان – ملوان؛ رونمایی از ملوان جدید!

نتیجه دیدار رفت: ملوان ۲- استقلال خوزستان صفر

عبدالله ویسی به فوتبالدوستان خوزستانی قول داده که تیمش را در لیگ برتر حفظ کند و برای اینکه نشان بدهد حرف و عملش یکی است باید سه امتیاز خانگی این بازی را بگیرد. ملوان هم با مالک جدید اولین دیدارش را در لیگ برتر انجام می‌دهد البته صادق درودگر همچنان مدیرعامل باشگاه ملوان است و آنها هفته گذشته یک شکست خانگی را تجربه کرده‌اند اگر می‌خواهند در لیگ برتر جایگاه شایسته‌‌ای داشته باشند و حداقل در منطقه خطر قرار نگیرند باید در این بازی امتیاز بگیرد. ملوان در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارد اما فاصله‌اش با استقلال خوزستان در رده دهم فقط دو امتیاز است.

پرسپولیس – سایپا؛ صدر بدون دایی حفظ می‌شود؟

نتیجه دیدار رفت: سایپا یک – پرسپولیس صفر

سرخپوشان در دیدار رفت با یک شوت استثنایی سه امتیاز را به نارنجی‌پوشان کرجی واگذار کردند و اکنون می‌خواهند هم انتقام دیدار رفت را بگیرند و هم با یک برد صدر جدول را حفظ کنند. پرسپولیس فقط در صورت پیروزی می‌تواند به تداوم صدرنشینی خود مطمئن باشد و در صورت مساوی یا شکست در دیدار با سایپا، امکان دارد پرسپولیس تا رده پنجم دوباره سقوط کند. پنج ضلعی قهرمانی لیگ برتر شکل گرفته و پرسپولیس، تراکتورسازی،فولاد، نفت تهران، استقلال در کورس قهرمانی هستند. فاصله تیم‌های اول تا پنجم فقط یک امتیاز است و این مسئله حساسیت و هیجان بیشتری به لیگ برتر داده است. علی دایی تا این لحظه حق نشستن روی نیمکت مربیگری را ندارد و به حکم کمیته استیناف محروم است، مگر اینکه نشست دیشب رویانیان با مسئولان این کمیته توانسته باشد شرایط را تغییر بدهد و دایی بتواند روی نیمکت پرسپولیس حضور داشته باشد. سرخپوشان بعد از برد تاریخی و شش گله مقابل مس کرمان در بهترین شرایط فنی قرار دارند هرچند مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هنوز حل نشده است. سایپا هم که هفته گذشته در خانه خود مقابل استقلال خوزستان متوقف شده بود. شاگردان انگین فیرات کار سختی مقابل پرسپولیس دارند این تیم با ۱۵ گل زده یکی از خطوط ضعیف حمله لیگ را دارد در حالیکه پرسپولیس با ۸ گل خورده همچنان قدرتمند‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. بنابراین نارنجی‌پوشان کار سختی دارند.

صبای قم – استقلال؛ آبی‌ها در رویای صدرنشینی

نتیجه دیدار رفت: استقلال یک- صبای قم صفر

صبای قم با صمد مرفاوی هنوز به برد نرسیده است و وضعیت این تیم در جدول لیگ و بعد از جدایی محمد مایلی‌کهن وخیم شده و در صورتیکه صمد مرفاوی نتواند از استقلال و قلعه‌نویی سه امتیاز را بگیرد ممکن است تیمش رتبه سیزدهمی خود را هم از دست بدهد. رویارویی قلعه‌نویی و مرفاوی سرمربی و مربی سابق همیشه جذاب بوده. البته روی کاغذ وضعیت دو تیم به هیچ عنوان شانس مساوی ندارند و همه سه امتیاز را به استقلال می‌دهند زیرا استقلال ملی‌پوشان زیادی دارد و صبا بازیکنان جوان و جویای نامی دارد که می‌خواهند شایستگی‌هایشان را اثبات کنند. استقلال اگر در این مسابقه پیروز شود، شانس صدرنشینی دارد به شرطی که سه تیم پرسپولیس، نفت و تراکتورسازی نتوانند مقابل حریفان پیروز شوند. صبا در صورت برد فقط می‌تواند یک پله صعود کند. استقلال شاید دو غایب در این بازی دارد. محمد قاضی محروم است و هاشم بیک‌زاده هم مصدوم است.

داماش گیلان – فولاد خوزستان؛ فولاد به دنبال صید سه امتیاز

نتیجه دیدار رفت: فولاد ۳ داماش یک

داماش همچنان در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برد و خبر انحلال این باشگاه نیز منتشر شده است. با این وضع بازیکنان و مربیان این تیم همچنان امیدوارانه در میدان حاضر می‌شوند و اگر بتوانند از فولاد خوزستان امتیاز بگیرند می‌توانند رتبه تک رقمی خود را حفظ کنند. فولاد هم دوست ندارد از کورس قهرمانی عقب بماند و شاگردان فرکی به انگیزه برد وارد ورزشگاه عضدی رشت می‌شوند. فولاد هم در پنج ضلعی صدرنشینی جایگاه ویژه‌ای دارد و شانس رسیدن به صدر را دارد به شرطی که بتواند از شهر باران سه امتیاز صید کند و دیگر تیم‌های بالای جدول متوقف شوند.

راه آهن – نفت تهران؛ کم تماشاگر اما جذاب

نتیجه دیدار رفت: نفت تهران ۲- راه آهن یک

راه آهن بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل ملوان در هفته گذشته تا حدی از وضعیت بد فاصله گرفت و اگر بتواند در این بازی خانگی پیروز شود شانس رسیدن به رده یازدهم جدول را هم دارد. نفت تهران هم تنها تیم در پنج‌ضعلی صدرنشینی لیگ برتر است که تماشاگر زیادی ندارد با این حال در وضعیت خوبی به سر می‌برد. دیدار این دو تیم اگرچه کم‌تماشاگر است اما می‌تواند بازی جذابی از کار دربیاید.

تراکتورسازی – سپاهان؛ قرمزپوشان تبریزی به صدر برمی‌گردند؟

نتیجه دیدار رفت سپاهان صفر- تراکتورسازی یک

نتیجه این مسابقه هم در تعیین صدرنشین لیگ برتر در پایان این هفته تاثیرگذار است. تراکتورسازی اگر در این بازی پیروز شود و پرسپولیس مقابل سایپا امتیاز از دست بدهد دوباره به صدر جدول می‌رسد. البته تراکتورسازان هفته گذشته در خانه دو امتیاز با ارزش مقابل ذوب آهن از دست دادند و دیگر دوست ندارند به اصفهانی‌ها امتیاز بدهند. سپاهان هم که در هفت مسابقه رنگ برد را ندیده در این دیدار با انگیزه برد به میدان می‌رود هرچند مشکل گلزنی این تیم هنوز حل نشده است.

در پایان دیدارهای این هفته مشخص خواهد شد که صدر جدول چه رنگی خواهد داشت؟ قرمز تهرانی، قرمز تبریزی، زرد نفتی یا آبی آسمانی و شاید هم قرمز اهوازی؟!

 

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 659
  • بازدید امروز : 514
  • باردید دیروز : 2,973
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 8,279
  • بازدید ماه : 37,633
  • بازدید سال : 468,006
  • بازدید کلی : 32,321,210
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل