loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 595 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

وحشت در اسرائیل با موشک‌های ایرانی حماس

 وحشت در اسرائیل با موشک‌های ایرانی حماس

به صدا در آمدن آژیر خطر در تل آویو که برای اولین بار پس از ۲۰ سال و بعد از حملات موشکی حکومت وقت عراق به این شهر انجام می‌شود نخست وزیر این رژیم را هم به پناهگاه راند. روزنامه فرا منطقه‌ای الحیات چاپ لندن نوشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بعد از به صدا درآمدن آژیر خطر به پناهگاه رفته است.

بخش نظامی جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‏ای مسئولیت هدف قراردادن تل‌آویو را با موشک‌های ایرانی به عهده گرفت. در این بیانیه کوتاه آمده است: گردان‌های قدس شهر اشغالی تل ربیعه (تل‌آویو) را با موشک فجر ۵ هدف قرار دادند و در انفجار عظیمی که به وجود آمد، شهر را به لرزه درآورد.

به گزارش لیمو دانلود به نقل از سایت جوان، در ادامه بیانیه آمده است: باید در انتظار عظیم‌تر از این هم باشید. در بیانیه جداگانه‌ای که در سایت جهاد اسلامی فلسطین منتشر شده، آمده است: ابو احمد- سخنگوی گروه- وعده داده تا زمانی که اسرائیل به تجاوز خود علیه مردم فلسطین ادامه دهد، شاهد شگفتی‌های بیشتری خواهد بود.

یک ماه بعد از نفوذ پهپاد ایرانی حزب‌الله به عمق ۴۰ کیلومتری نیروگاه هسته‌ای دیمونا، ده‌ها موشک گردان‌های قسام طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه شهر تل‌آویو پایتخت رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورد، موشک هایی که منابع اسرائیلی می‌گویند متعلق به ایران است. در اثر این حملات که گردان‌های قسام می‌گویند به سمت ساختمان کنست نیز شلیک شده، آژیر خطر برای اولین بار در تل آویو به صدا در آمد ونتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پناهگاه منتقل شد. بنا بر برخی آمارها، حدود ۴۰۰ موشک طی هفته گذشته به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. عصر دیروز هم گردان‌های القسام اعلام کردند که یک فروند جنگنده اسرائیلی را بر فراز غزه سرنگون کرده‌اند.
جروزالم پست نوشت: تنها در ساعات اولیه صبح روز جمعه ( دیروز) بیش از ۷۰ موشک به مناطق جنوب تل‌آویو شلیک شده و بیش از ۳۵۰ موشک و راکت از روز چهارشنبه به خاک اسرائیل اصابت کرده است. همچنین یونایتد پرس اینترنشنال در گزارشی از شلیک چهار موشک از سوی صحرای سینای مصر به خاک اسرائیل خبر داد. روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: خسارت وارده به اسرائیل در ۲۴ ساعت گذشته از ۳ میلیارد شکل (واحد پولی رژیم صهیونیستی) معادل ۷۵۰ میلیون دلار فراتر رفته است.
تشدید حملات موشکی مقاومت فلسطینی به سوی اهداف صهیونیستی در قلب اسرائیل پس از آن تشدید شد که احمد الجعبری، فرمانده گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در غزه طی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. رژیم صهیونیستی در همان روز اعلام کرد که این عملیات با نام ستون ابرها برای ترور فرماندهان حماس در آغاز راه خود قرار دارد اما شاید برای رژیم صهیونیستی که ترور سران مقاومت فلسطینی را همواره به عنوان یک استراتژی در دستور کار خود قرار داده است تصور واکنشی کوبنده در این حد آن هم برای اولین بار در قلب اسرائیل و پایتخت خود دشوار بود.
فرار نتانیاهو به پناهگاه
به صدا در آمدن آژیر خطر در تل آویو که برای اولین بار پس از ۲۰ سال و بعد از حملات موشکی حکومت وقت عراق به این شهر انجام می‌شود نخست وزیر این رژیم را هم به پناهگاه راند. روزنامه فرا منطقه‌ای الحیات چاپ لندن نوشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بعد از به صدا درآمدن آژیر خطر به پناهگاه رفته است.
به نوشته این روزنامه منابع اسرائیلی در این خصوص گفتند: بنیامین نتانیاهو زمانی که آژیر خطر در تل آویو به صدا در آمد در ساختمان وزارت دفاع بوده و قبل از فرود آمدن موشک در این شهر به همراه کارکنان دفتر خود به مکان امنی منتقل شده است. مقصد این موشک طبق اعلام رسانه‌های فلسطینی به نقل از منابعی در مقاومت، ساختمان کنست ( پارلمان ) این رژیم بود اما منابع اسرائیلی از میزان تلفات یا اصابت این موشک دور برد به هدف اخباری منتشر نکرده‌اند. اما کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی تعداد موشک‌ها را ۲ فروند اعلام کرد و گزارش داد: بنیامین نتانیاهو پس از اصابت دو موشک مقاومت به تل آویو و به صدا در آمدن آژیرها، به داخل پناهگاه فرار کرد.
شبکه العربیه نیز از شنیده شدن صدای انفجار در تل آویو و به صدا درآمدن آژیر خطر در آن خبر داد. این شبکه همچنین از زخمی شدن سه نفر در اثر شلیک موشک به عین هشلوله در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز فرود آمدن تعدادی موشک به عسقلان را تأیید کرد. مرکز پژوهش‌های اسرائیلی (عکا) نوشت: این اولین بار است که موشک‌های مقاومت به سوی تل آویو پایتخت سیاسی و اقتصادی اسرائیل شلیک می‌شوند؛ اقدامی که نقطه عطفی در تاریخ رویارویی اسرائیل و گروه‌های مقاومت و ترسیم کننده معادلات قدرت جدیدی بین دو طرف خواهد بود. یکی از کارکنان موسسات آموزشی تل آویو در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: اسرائیلی‌ها به حالت هیستریک و بیمارگونه‌ای از ترس و نگرانی دچار شده‌اند و بسیاری از آنان با شنیدن آژیر خطر در تل آویو و به دنبال آن صدای انفجارهایی در نزدیکی محل کارم به گریه افتادند. وی افزود: موج فرار مردم از تل آویو خروجی‌های شهر را با ازدحام روبه‌رو کرده است.
شبکه تلویزیونی الاقصی در خبری فوری گزارش داد: رژیم صهیونیستی در پی ادامه شلیک موشک‌ها از نوار غزه، حرکت قطارها در قدس را متوقف کرد. همچنین یونایتد پرس اینترنشنال از قطع ارتباطات تلفنی در تل آویو پس از انفجار موشک‌ها خبر داد.
جهاد اسلامی: تل آویو را با موشک فجر ۵ به لرزه در آوردیم
بخش نظامی جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‏ای مسئولیت هدف قراردادن تل‌آویو را با موشک‌های ایرانی به عهده گرفت. در این بیانیه کوتاه آمده است: گردان‌های قدس شهر اشغالی تل ربیعه (تل آویو) را با موشک فجر ۵ هدف قرار دادند و در انفجار عظیمی که به وجود آمد، شهر را به لرزه درآورد. در ادامه بیانیه آمده است: باید در انتظار عظیم‌تر از این هم باشید.
در بیانیه جداگانه‌ای که در سایت جهاد اسلامی فلسطین منتشر شده، آمده است: ابو احمد- سخنگوی گروه- وعده داد که تا زمانی که اسرائیل به تجاوز خود علیه مردم فلسطین ادامه دهد، شاهد شگفتی‌های بیشتری خواهد بود.
وی گفت: دشمن جنگ را آغاز کرده است اما مقاومت تعیین خواهد کرد که چه زمانی جنگ به پایان خواهد رسید.
سربازان صهیونیست در توالت‌ها پناه گرفتند
متعاقب این حملات موشکی، منابع اسرائیلی عصر جمعه از استقرار نیروهای این رژیم در مرزهای غزه و احتمال حمله زمینی گسترده خبر دادند. این در حالی است که گزارش‌های میدانی حاکی از اوضاع وخیم روحی و هراس شدید در میان سربازان اسرائیلی است.
رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی از نگرانی‌های شدید خانواده‌های سربازان اسرائیلی در پی ناتوانی ارتش این رژیم از تأمین جانی آنها زیر موشک باران مقاومت خبر داد.
خواهر یکی از سربازان صهیونیست به رادیوی این رژیم می‌گوید: برادرم در پایگاهی بی‌حفاظ واقع در جنوب اسرائیل است و فرماندهان نمی‌توانند برای سربازان در حین فرود آمدن موشک‌ها پناهگاهی فراهم کنند. آنها می‌گویند به محض شنیدن آژیر خطر مجبوریم به توالت‌های پایگاه پناه ببریم. من گمان می‌کنم آنها را در پایگاه رها کرده‌اند تا مانند اردک شکار شوند. گمان می‌کنم آنها باید از خدمت ترخیص شوند زیرا گمان نمی‌کنم کسی پیدا شود که بتواند خبر کشته شدن فرزندان را به خانواده‌هایشان بدهد.
در داخل تل‌آویو هم برخی از ناشنوایان شکایت کرده‌اند که مقامات هیچ فکری برای ما ندارند و ما تنها با فرار اطرافیان به پناهگاه‌ها می‌فهمیم که چه اتفاقی در حال وقوع است. جبهه داخلی در این زمینه مقصر است.

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 659
  • بازدید امروز : 397
  • باردید دیروز : 2,973
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 8,162
  • بازدید ماه : 37,516
  • بازدید سال : 467,889
  • بازدید کلی : 32,321,093
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل